Waarom laten klanten hun meubels bij ons restaureren?

Omdat:
klanten het zonde vinden, dat hun bankstel slecht wordt en dit tijdig willen laten repareren/restaureren;
klanten die iets nieuws zoeken, dit een lange lastige en tijdrovende weg vinden;
het ontwerp of de kwaliteit niet meer te koop is;
het oude bankstel goed zit (bij een nieuw bankstel is dit nog maar de vraag):
zij emotionele bindingen hebben met hun meubels;
het bankstel perfect past in de stijl en inrichting;
een hoop ontwerpen van voorheen niet meer te vinden zijn;
veel design meubels veel geld waard zijn.
Ik was eens op scheveningen bij een klant van ons, een bekende nederlandse acteur/toneelspeler, die tegen mij zei: “nee, die banken wil ik nooit kwijt. Als je wilt weten wie daar allemaal op gezeten hebben”.
Of een vrouw die zei: “ja, in dit stoeltje is de postcode uitgevonden”.

U hoeft uw familie of vrienden niet te ontvangen op een lelijk en slechtzittend bankstel!!
Bel de leerlooier of kom langs.

Wij horen heel vaak van mensen dat ze bij vrienden gezien hebben hoe wij restaureren en deze mensen zeggen dan tegen ons “dat willen wij ook”.
Er was ook eens een man die zei: “zeg me alleen maar wat het moet kosten om de boel te restaureren. Je hoeft me niet uit te leggen hoe mooi dat gaat worden want dat heb ik al bij mijn broer gezien”.